تعمیر مبل کلاسیک - وبسایت حمید هاووس

تعمیر مبل کلاسیک

امروزه با افزایش قیمت انواع محصولات و کالاها از جمله انواع مبل، خیلی از افراد ترجیح می دهند با تعمیر مبل کلاسیک خود هزینه کمتری صرف کنند و مدت زمان بیشتری از آن ها استفاده نمایند. تعمیر مبل اگر به صورت اصولی و توسط نیروی های متخصص صورت بگیرد می تواند ضمن حفظ زیبایی مبل دوام و ماندگاری آن را نیز افزایش دهد. مبل های کلاسیک به دلیل زیبایی و مدل خاصی که دارند دارای طرفداران زیادی هستند و در اکثر منازل یافت می شوند. این مبل ها نیز پس از مدتی به تعمیر نیاز پیدا می کنند. اگر می خواهید با تعمیر مبل کلاسیک بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

تعمیر مبل کلاسیک - وبسایت حمید هاووس

مبلمان کلاسیک چیست؟

مبلمان کلاسیک مبلمانی لوکس و گران قیمت و خانواده مبل های استیل هستند. برای ساخت کلاف این مبل ها از چوب های منبت کاری شده استفاده می شود و رویه آن ها نیز از بهترین و مرغوب ترین پارچه ها است. به همین دلیل زیبایی خیره کننده ای دارند. متریال عالی و درجه یکی که در ساخت این مبل ها به کار می رود موجب شده که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند، از این رو در مقایسه با سایر مبل ها کمتر به تعمیر نیاز پیدا می کنند. با توجه به قیمت بالای این مبل ها تعمیر و نوسازی آن ها جایگیزین مناسبی برای خرید مبل است. با تعویض متریال و رویه فرسوده مبل می توان به راحتی آن را بازسازی نمود و در هزینه ها صرفه جویی کرد.

خدمات تعمیر مبل کلاسیک

تعمیر مبل کلاسیک شامل خدمات مختلفی می شود که با توجه به مدت زمان استفاده از مبل و میزان خرابی و فرسودگی بخش های مختلف آن به مشتریان ارائه می شود. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • رنگ کاری و طلا کاری مبل کلاسیک با کیفیت بالا
  • تعمیر شکستگی و لقی
  • رویه کوبی مبل کلاسیک
  • تهیه و خرید پارچه رومبلی مناسب

مدت زمان تعمیر مبل کلاسیک همانند

مدت زمان تعمیر مبل های کلاسیک همانند تعمیر انواع مبل راحتی و … به میزان خرابی و آسیب دیدگی مبل بستگی دارد. در صورتی که مبل به طلا کاری و رنگ کاری نیاز داشته باشد قطعا تعمیر مبل مدت زمان بیشتری طول خواهید کشید. اما به طور معمول تعمیر مبل های استیل و کلاسیک به زمانی حدود 7 الی 12 روز احتیاج دارد.

خدمات تعمیر مبل کلاسیک - وبسایت حمید هاووس

هزینه تعمیر مبل کلاسیک

هزینه تعمیر مبل کلاسیک یکی از رایج ترین سوالاتی است که برای افراد در هنگام تعمیر مبل پیش می آید. این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک مبلغ مشخص برای آن اعلام نمود. از جمله عوامل تاثیر گذار بر هزینه نهایی تعمیر مبل می توان به موارد زیر اشاره نمود.

میزان خرابی و فرسودگی مبل

خرابی مبل می تواند شامل یک یا چندین مورد باشد. به عنوان مثال ممکن است تنها به تعمیر کلاف نیاز داشته باشد و یا اینکه به تعویض رویه و طلا کاری نیز احتیاج داشته باشد که هزینه های متفاوتی دارند. در صورتی که میزان فرسودگی مبل خیلی بالا باشد و تعمیرکار تشخیص دهد که مبل ارزش تعمیر کردن را ندارد. به شما پیشنهاد می کنید به جای اینکه هزینه زیادی برای بازسازی مبل اختصاص دهید به فکر خرید یک ست مبل جدید باشید.

رنگ کاری مبل

گاهی اوقات مبل ها تنها به رنگ کاری نیاز دارند اما اگر از رنگ های خاصی برای آن ها استفاده شود هزینه تعمیر مبل بیشتر می شود.

تعویض پارچه مبل

پارچه هایی که برای رویه مبل استفاده می شوند دارای تنوع بالا و قیمت های متفاوتی هستند و انتخاب پارچه های گران قیمت نیز می تواند بر هزینه تعمیر مبل اثر بگذارد.

محل تعمیر

در صورتی که میزان خرابی مبل جزیی باشد و تعمیر کار تصمیم بگیرد که تعمیر مبلمان در منزل انجام شود هزینه تعمیر کاهش می یابد. اما در مواردی که مبل جهت تعمیر باید به کارگاه منتقل شود قطعا هزینه اضافه ای خواهد داشت.

تخصص در کار

علاوه بر موارد ذکر شده میزان تجربه و مهارت تعمیر کار نیز بر قیمت نهایی تعمیر موثر است.

هزینه تعمیر مبل کلاسیک - وبسایت حمید هاووس

کلام آخر

در هنگام تعمیرات مبل کلاسیک سعی کنید که حتما آن را به یک تعمیر کار متخصص بسپارید و حتما پیش از تحویل مبل از او درخواست نمونه کار نمایید تا از مهارت و کیفیت کارهای قبلی اش اطمینان حاصل کنید و بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات